Кошик
1346 відгуків
Арвіса
+380 (63) 408-15-31
+380 (66) 086-22-34
Кошик

Повернення та обмін

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Товар, замовлений у нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну ( поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

Товар має бути повністю укомплектований
Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів
Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння)
Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивезень (тільки Харків).

Повернення через Нову пошту

Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення.
Для відправки товару необхідно за телефоном 0634081531 отримати реквізити для відправки повернення менеджера.
Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
Після надсилання товару необхідно за телефоном 0634081531 повідомити менеджеру номер декларації.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки.
Повернення у Харкові:

Повернення у Харьові здійснюється лише у пункті самовивезення протягом 14 днів з моменту покупки.
Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном 0634081531 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою Григорівське шосе 84, Харків.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у спосіб, аналогічний способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.
Зверніть увагу:

У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
Повернення коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, складає розрахунковий рахунок покупця.
Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner